info@nacmassagepraktijk.nl  |  06 – 11 16 64 60

Volg ons op:-

Geweldig massage therapie voor particulieren en bedrijven!

Voor sporters en niet sporters

Betaalbare prijzen!

Maak een afspraak!

Gezonde massage

Veel mensen die te kampen hebben met rugpijn, pijn in de nek, spierpijn of sportblessures voelen zich na een massagebehandeling een stuk meer ontspannen dan daarvoor. Bovendien zijn de pijnklachten na een massage weg of in ieder geval een stuk verminderd.

In een recente studie is zelfs aangetoond dat een diepe weefsel massage kan resulteren in een opmerkelijke verlaging van de bloeddruk en hartslag.
Dus niet alleen is een massage ontspannend maar deze kan ook bijdragen aan een gezond lichaam en een gezonde geest.

Wie kan profiteren van massagetherapie? Iedereen!

• Bent u fysiek zeer actief of bent u actief in de sport?
    • Werkt u in een stressvolle omgeving?
    • Bent u een professioneel atleet of een topsporter?
    • Doet u aan fitness of gaat u naar de sportschool?
    • Zit u langdurig achter een bureau of computer?
    • Bent u veel onderweg en zit u dus vaak lange tijd achter het stuur?
    • Hebt u last van pijn of verminderde mobiliteit na oefening of aan het begin of einde van de dag?
    • Hebt u een beroep dat gepaard gaat met veel repetitieve bewegingen en heeft u daardoor last van pijn of  spanning in het lichaam?
    • Hebt u last van chronische hoofdpijn?
    • Hebt u last van chronische vermoeidheid?
    • Wordt u iedere ochtend wakker met verkrampte en/of stijve spieren?

Indien u één of meerder van bovenstaande zaken herkent, neem dan nu actie! Een massage kan de klachten aanzienlijke verhelpen of beperken.

Bij massagepraktijk New Age Care kunt u terecht voor o.a. de volgende behandelingen:

Wilt u uw klachten verlichten of klachtenvrij zijn?

Wacht niet op het juiste moment  om de helende kracht van een goede massage behandeling te ervaren want ieder moment is het juiste moment.

Bekijk de tarieven, neem contact op als u nog vragen heeft of maak meteen een afspraak.
U wordt zo snel mogelijk teruggebeld of gemaild met antwoord op al uw vragen. Na het maken van een afspraak ontvangt u een e-mail ter bevestiging van uw afspraak.

Tevredenheidsgarantie

Voor iedere sessie geldt een tevredenheidsgarantie. Mocht u onverhoopt niet tevreden zijn over de aan u gegeven behandeling, laat het dan direct weten. U ontvangt ter compensatie een gratis sessie.